Bli medlem i Oslo Seilforening

Meld deg inn interaktivt ved å fylle ut dette skjemaet.

Etter innsending vil innbetalingsgiro bli tilsendt og medlemskort bli synlig i foreningsappen etter betaling.
Foreningens app "Rubic Laget mitt" kan lastes ned i App store og Google play store.
Medlemskort kan også hentes opp og skrives ut ved medlemmets innlogging på denne siden.

Medlemskap i foreningen koster kr. 1550,- pr. år for hovedmedlem. I tillegg tilkommer en innmeldingsavgift det første året på kr. 500,- (kun hovedmedlemmer)

For Husstandsmedlemmer (i samme husstand som hovedmedlem) er kontingenten kr. 600,- pr. år, og som juniormedlem (inntil fylte 25 år i samme husstand) kr. 235,- (ingen innmeldingsavgift for familie og juniormedlem). Vi har også studentmedlemskap kr. 235,- ved fremvisning av gyldig studentbevis.

Som medlem i foreningen godtar du foreningens lover og kan du delta på alle regattaer som er underlagt Norges Seilforbund og selvsagt alle Oslo Seilforening regattaer. Du har mulighet til å delta på foreningens kurs og samlinger.

Alle som er medlem i foreningen får ansiennitet fra innmeldingsdatoen. Denne ansienniteten benyttes ved tildeling av havneplass i foreningen.

Medlemskapet løper frem til det sies opp skriftlig. Oppsigelsen må gjøres innen kontingentens forfall eller før 1.april for det angjeldende år.

Dersom du ønsker å melde inn et familiemedlem og allerede er medlem selv gjør du det på denne måten:
  1.  Bruk innmeldingsskjemaet  og registrer deg selv via SMS-validering.
  2.  Ikke velg deg selv eller de som allerede er medlemmer men velg "legg til barn" eller "legg til familiemedlem" for de du ønsker å legge til
  3.  Velg egnet medlemskap, husstandsmedlem for voksne familiemedlemmer over 25 år eller Junior/student for familiemedlemmer under 25 år.

VI ØNSKER DEG VELKOMMEN SOM MEDLEM!