Vinteropplag og boblehavn på Lille Herbern

Booking av tid for opptak til vinteropplag åpnes den 20/8 for de som hadde plass året før. Andre kan søke etter den 1/9

Tildeling av tid for opptak gjøres fortløpende for dem som hadde plass på land i fjor, og så etter ansiennitet for de som ikke hadde plass etter den 1/9.

Foreningen disponerer ca. 70 plasser for vinteropplag på øya. Maks størrelse på båt er 27 fot / 2,5 tonn. Båter som hadde vinteropplag på øya forrige år blir tildelt først, deretter blir opptaket tildelt etter ansiennitet.

Datoer for opptak til vinteropplag er uken etter høstferien (uke 41)

Plasser tildeles etter ansiennitet. Først de som hadde båten på land i fjor, så etter medlemskapsansiennitet.

Pris for vinteropplag på land regnes pr. kvadratmeter, basert på båtens lengde +0,5 meter x bredde +0,5 meter, og er p.t. kr. 120,- pr. kvm + kr. 500,- i handling.

Oversikt (passordbeskyttet med passord Vinter2023) over tider for opptak og plasser i boblehavnen blir lagt ut her.
Sjekk ledige tider før du sender inn søknadsskjemaet. (ikke fyll inn direkte i dette skjemaet, men på eget søknadsskjema)

For å søke vinteropplag må du fylle ut søknadsskjema. Søknadsskjema kan ikke sendes før 20. august (blir da ikke med i tildeling av tid), og søknadsfrist er 10. september. Etter dette tildeles plassen til nye søkere.

Datoer for utsett fra vinteropplag er planlagt helgen 15.-16. april,  Boblehavnen avsluttes helgen før.

Det er også mulig å ligge i foreningens boblehavn, og du skal da benytte samme søknadsskjema som vinteropplag.
Pris er kr. 3500,- i havneavgift, og kr. 550,- for strøm inntil 60 watt eller 2200,- inntil 500 watt.