Velkommen til Øyas dag 2023!

Postet av Jan Petter Gamborg-Nielsen den 4. Mai 2023

Tid:   Lørdag den 13. mai fra kl.09:00 til kl. 17:00

Sted: Lilleherbern

Som i alle år feirer vi Oslo Seilforening og Lille Herbern! Det blir klubbmesterskap for barn og ungdom og klubbmesterskap for voksne. Vi håper at mange båter stiller til start i de sportslige aktiviteter.

For store og små som ikke seiler klubbmesterskap vil det være hyggelige aktiviteter og samvær på land. Vi vil ha det gøy på øya og i vannet med skattejakt, makrame, seiljoller, SUP o.l.

På øya vil vi ha en kafe med mulighet for kjøp av pølser og burgere fra grillen, brus, vafler og kaffe. Vi vil også ha et bruktmarked med mulighet for kjøp og salg av brukte seilklær, våtdrakter, redningsvester mm. Ta med det som ikke lenger blir brukt og selg det til noen som trenger det.  Der vil det også bli salg av foreningens egen kolleksjon av seilklær mm.

Vi regner med besøk fra både Redningsselskapet og politibåten i løpet av dagen med mindre de blir kalt ut på oppdrag.

Program:

Kl. 09:00 Flaggheis

Kl. 10:30 - 17:00 Klubbmesterskap

·         Kl.10:30 Skippermøtebarn- og ungdom

·         Kl.11:00 Skippermøte voksne/familieseilas

·         Kl.11:30-15:00 Barn- og ungdomsseilaser

·         Kl.12:00-15:00 Familieseilas

·         Kl.16:00 Premieutdeling og sosialt samvær

Kl. 12:00 – 15:00 «Miniseilcamp» med aktiviteter på øya for store og små som ikke seiler

Kl. 11:00 – 17:00 Kafe og bruktmarked

Etter programmet og utover kvelden vil det være åpent for sosialt samvær og spontan grilling for de som ønsker det. Ta med egen grillmat og drikke.

Påmelding:

For å ha en oversikt over hvor mange som kommer og hvor mye vi skal kjøpe inn av mat og drikke, hvor mange barn som skal være med på «Miniseilcamp» og aktiviteter på øya etc. ønsker vi en påmelding til arrangementet innen onsdag 10. mai.  Klubbmesterskap i seiling for voksne og junior har en egen link for påmelding så husk å melde deg på begge steder

Påmelding til Øyas dag: Klikk her

Påmelding til klubbmesterskap i seiling for junior: Klikk her

Påmelding til klubbmesterskap i seiling for voksne: Klikk her

Nettside for OS klubbmesterskap med kunngjøring og seilingsbestemmelser: Klikk her

Om du har noen spørsmål så ta gjerne kontakt med foreningens sekretariat.

Vi sees på Øyas dag!