Ungdomsgruppa

Vis kart

UPDATE TIL OPPLEGG I KORONA TIDER

Påmelding er åpnet og oppstart er torsdag 14.05. kl.17:30.

Det legges til rette for seiling i Feva, Quest og Optimist eller seilrelevante aktiviteter.

Våre to trener Lukas og Mathias leder opplegget. Opplegget tilpasses til antall deltager.

Vi følger myndighetenes råd og Norges seilforbundets retningslinjer. Mest relevant krav for seilsport er 1m avstandkrav og gruppestørrelse inntil 50 personer for tiden.

Alt av utstyr vaskes godt før og etter bruk. Det henvises til at fellesgarderober og marinaen holdes stengt. Det anbefales at ungdommer møter ferdig påkledd og har tilstrekkelig skift med seg.

Mer informasjon sendes til alle påmeldte senest 48h før oppstart.

Ungdomsgruppa er foreningens tilbud til ungdom mellom 13 og 18 år.

Den fokuserer mest på det å lære å seile og å ha det gøy på vannet, men man vil også kunne lære mer teknisk seiling når man er klar for det. Vi seiler primært i moderne RS Feva joller, men disponerer også RS Quest, følgebåter, vannski og mye annet.

Datoene vår 2020: 14.05. - 28.05. - 04.06. - 11.06. - 18.06.
Ungdomsgruppa starter kl. 17:30 og vi avslutter kl 20:30.

Foreningen har engasjerte trenere som tar seg av opplæringen.

For å være med på ungdomsgruppa må man være medlem i foreningen, og betale en semesteravgift på kr. 500,- pr. vår eller høstsemester.
 (Innmelding i foreningen kan gjøres som en del av påmeldingen, kr.210,-/år)

Medlemmer i ungdomsgruppa kan bruke forenings båter utenfor kurstider. Husk at foreningens idrettkoordinator skal kontaktes på forkant og utlån må være godkjent !
Lånt utstyr må spyles og vaskes godt før og etter bruk av utstyr. Bøtte med vaskeutstyr står i kajakkhuset.

Administratorer