Dugnadshelg med strandryddedag OBS Omgjort - se we

Vis kart

Årets dugnad har blitt omgjort på grunn av korona situasjonen, og medlemmer oppfordres til å gjøre en innsats etter eget ønske når dette passer best. Se foreningens webside for mer informasjon.

Oslo Seilforening har en god tradisjon med dugnad, og avholder foreningens vårdugnad den siste helgen i april hvert år. De senere år har vi hatt ca 150 - 160 personer med på dugnad, fordelt på lørdag og søndag. Dette har blitt årets beste dager på Lille Herbern.

Her er stemningen alltid god, det er her du blir kjent med andre medlemmer og det er her den unike tilhørigheten skapes. Selve sjela i klubben oppstår og synliggjøres på disse dagene. Vårens dugnad setter i gang sesongen.

Alle er alltid velkommen til å delta og vi har alltid oppgaver som skal løses. Alle deltagerne blir servert mat både lunsj og middag.

Vel møtt!