Medlemsfordeler hos Oslo Seilforening

Postet av Oslo Seilforening den 12. Feb 2007

Som medlem i Oslo Seilforening får du en rekke fordeler, og vi vil forsøke å informere om disse her. For å motta medlemsfordelene må gyldig medlemskort fremvises før man bestiller..

- Medlemspris på foreningens ferge til og fra Lille Herbern (kr. 5,- i stedet for kr. 30,- for ikke medlemmer)

- Tilgang til medlemsrommet samt medlemsterrassen på vår restaurant som drives av TSK Lille Herbern, alle dager, uavhengig av om restauranten har lukket selskap eller ikke.

- Medlemspriser på restaurant TSK Lille Herbern (for tiden halv pris på a la carte menyen) samt medlemspriser på drikke ved fremvisning av gyldig medlemskort før man bestiller...

- Mulighet til å leie foreningens regattakontor(Marinaen) for å avholde private selskap

- Tilgang til foreningens trådløse nettverk med bredbåndsforbindelse på Lille Herbern.

- Mulighet til å kjøpe medlemseffekter med foreningens logo til meget gode priser: seiljakker, piqué skjorter, gensere, vimpler, pins. Mer info med priser etc. på våre hjemmesider.

- 10% rabatt hos Swang på Lysaker

- 10% rabatt på ordinære varer hos Jernia Skillebekk

- 10% rabatt på ordinære varer hos Jernia Skøyen

- Invitasjoner til kurs og foredrag med forskjellige foredragsholdere

- 15% rabatt på maritime kurs som båtførerprøven, meteorologi, strøm om bord etc. fra Nautisk forlag.

- 15% rabatt på ordinære varer hos West System på Bryn.

I tillegg til dette blir det sendt ut informasjon om forskjellige tilbud via e-post.

Foreningen er dessuten også veldig interessert i å utdanne trenere, dommere og arrangører,og støtter dette økonomisk. Dersom du ønsker å være med på dette, så ta gjerne kontakt.

Aktive seilere kan dessuten søke støtte ved deltagelse i større mesterskap etter følgende retningslinjer:

Retningslinjer for tildeling av støtte aktive seilere

Foreningens medlemmer kan søke Oslo seilforening om å dekke kontingenter til deltagelse i alle mesterskap så som NM, NoM , EM og VM, samt deltagelse i Eurolymp og World Cup. Det kan videre søkes om støtte til deltagelse i spesielt anerkjente regattaer med høyt sportslig nivå.

Det kan videre søkes om støtte til transport av personer og utstyr, losji og eventuelle trenerutgifter. Tildelingen av midler til disse formålene vil bli gjort ved skjønn av styret.

Dersom beløpet som ønskes dekket overstiger kr.3000.-, må søknaden behandles i forkant av regattaen.

Ved tildeling av beløp over kr.3000.- kan foreningen kreve mottager for motytelser i form av reiseberetning, foredrag etc.

Søknaden må være personlig og ikke felles for ett helt lag. Det skal dog noteres for hvilket lag og med hvilke andre deltagere deltagelsen gjelder for.

Søknadene må være styret i Oslo Seilforening i hende innen 01. november det året søknaden gjelder for.

Styret vil vurdere søknader over 3000,- forløpende. Søknader under 3000,- behandles en gang per år innen utgangen av desember.

Oslo, 19 desember 2007