Velkommen til høstfest!

Postet av Oslo Seilforening den 12. Sep 2006

Årets høstfest er fredag 22. september på kroa på Lille Herbern. Vi starter tradisjon tro med flaggheising kl. 19:30, deretter premieutdeling for tirsdagsserien og så middag kl. 20:00.

Etter middag blir det dans og vi holder på til de små timer. Pris middag 175,- pr. pers., drikke til medlemspriser.

Sult Lille Herbern byr på:

Stor tapas

På vår store tapas meny serverer vi kyllingbryst med parmesan, marinert svinenakke, kjøttboller i tomatsalsa, lammepølser og spansk spekemat. Av fisk og skalldyr serverer vi sesammarinert tunfisk, scampi med ingefær og chili, ovnsbakt sjøørret med safran, Sult’s blåskjell, reke cheviche og lettstekte kamskjell. Som tilbehør har vi urte bakte poteter,  tomat og mozzarella, syltet sopp, grønn salat, modne oster, bakte grønnsaker, kapers, oliven, feta, hummus, tapenade, aioli, urte dressing og godt brød.

Det blir også servert dessert og kaffe

Etter maten blir det dans med musikk av DJ Emil.

Ta med familie, mannskap, venner, etc. og meld deg på idag!

For påmelding klikk her