Velkommen til øyas dag lørdag 23. Juni!!

Postet av Oslo Seilforening den 7. Jun 2010

Vi inviterer til Øyas dag, lørdag 23. juni! Igjen blir det moro for store å små på dagen og en skikkelig fest på kvelden(denne er nå fullbooket...)

Og vi kan i år lokke med en skikkelig premie i klubbmesterskapet, GRATIS BÅTPLASS I HELE 2008!!

I år er klubbmesterskapet sponset av Quality Brokers og førstepremie er betalt båtplass for 2008 sesongen (gjelder maken plass som for 2007). I tillegg vil det være OS premiering for 1., 2. og 3. plass pluss enda noe ytterligere premiering ut over dette. Med andre ord, en mengde gode grunner til å stille!!

Til middag stiller Sult med grillbuffet. Pris er satt til 150,- pr.pers, og inkluderer velkomstdrink, stor grillbuffet, 1 drikke til maten og kaffe. For barna blir det egen gratis pølsegrill og brus.

(18/6 - festen er nå dessverre fullbooket, men kom gjerne på øyas dag og til sankthansbålet...)

Kjøreplanen for dagen er som følger:

12:00:                Åpning av øyas dag på Marinaen

13:00:                Klubbmesterskap (regatta)

Etter regatta blir det grilling av pølser på Marinaen for sultne seilere som ikke klarer å holde ut helt til middag.

13:00 - 17:00:     Arrangement for barna

Gavefisking på marinaen
Elias båter
Maling på lerret

Vaffelpressen vil også gå underveis

19:00:    Vårfest (klubbrom/terrasse og telt på østside av kroa)

Ca 19:00: Velkomstdrink til voksne og pølsegrilling til barna
Ca 20:00: Middag til voksne og film til barna

22:00:    Tenning av St. Hans bål og dans

For påmelding til klubbmesterskap klikk her.

For påmelding til vårfest (150,- pr. pers) klikk (DESSVERRE FULLBOOKET her). Minner om at det er St. Hans aften og at vi må sette et tak på 80 personer så her er det først til mølla!

Bli gjerne med på Sankthansfeiringen og bålet selv om festen med mat er fullbooket!

VEL MØTT!!!