Klubbeffekter

Postet av Oslo Seilforening den 21. Jul 2007

Kleskolleksjon

Oslo Seilforening har nå fått laget en ny "jubileumskolleksjon" med seiltøy fra Henri Lloyd for sesongen 2011, til gunstige priser. Dette vil være deres Tp2 Ventura jakker og TP2 Coastal bukser, FastDry Pique skjorte, og Hardy 7pocket shorts. For å få gunstigst mulig pris må dette bestilles innen 1. mai 2011

PDF med bilder og priser finner dere her.

Vi har også andre flotte kvalitetsklær med logo på lager. Av produkter kan nevnes: Timberland Piquet trøye lys blå/beige ( 280,-), røde T-skjorter (100,-), hvite hettegensere (200,-) og blå capser (150,-).

Ta kontakt med Jan Petter for å sjekke om vi fremdeles har din størrelse på lager.

Andre effekter

Alle effekter kan prøves i foreningens åpningstider på Lille Herbern eller etter nærmere avtale på et av foreningens arrangement. All betaling skjer direkte til foreningens konto 6001 05 40081 og kan hentes på kontoret på Lille Herbern.