Velkommen til Øyas dag 6.juni 2009

Postet av Oslo Seilforening den 25. Mai 2009

Øyas dag med foreningens klubbmesterskap og vårfest(nå fullbooket) er i år lagt til lørdag 6. juni med start kl. 11.00. (Det er også i år stor premie fra Quality Maritime i klubbmesterskapet).

Velkommen til Øyas dag 2009, lørdag 6. juni kl. 11.00!
I år flytter vi klubbmesterskapet en time frem for å arrangere seilmoro fra marinaen med joller.

Vi avslutter dagen som vanlig med vårfest der barna får servering i klubblokalene med påfølgende skattejakt, arrangert av øyas ungdom.

Program:
11.00 Velkommen og info om regatta og landarrangementene, sted: Marinaen
Krabbefiske, bading og maling m.m. for barna. Eliasbåten kommer på besøk. Vafler og pølser. OS ordner utstyr. Foreldrestyrt!
12.00 Start OS klubbmesterskap med stor premie sponset av Quality Maritime…
15:30-17:30 (ca) Seilmoro med joller fra Marinaen, blandede lag med barn, ungdom og voksne. Marinakiosken åpner!
18:45 Velkomstdrink på klubbterrassen
19.00 flaggheising og vårfest i telt på "festplassen", Barna får servering i klubblokalene, så skattejakt!

Pris for fest (1 glass musserende, grill/med masse godt + kaffe); voksne kr 250,- , barn 6-12 år kr125,- , under 6 år gratis
OBS!! Først til mølla.. her kan det bli fullt!!

Påmelding:
Vi ønsker å vite hvor mange som ønske å delta, både på land, til vanns og på festen: så meld på barn og voksne ved å sende en mail til post@osloseilforening.no

- OS klubbmesterskap, interaktiv påmelding her.

- Aktiviteter for barn på land: send e-post med navn voksne, navn og alder barn

- Vårfesten: Denne er nå dessverre fullbooket... men bli med på øyas dag, så kan du eventuelt grille på marinaen på kvelden og så komme innom festteltet etterpå. Bindende påmelding pr. e-post innen tirsdag 2.juni. (Ta gjerne med cash til mat + kjøp av drikke, så slipper vi betalingsproblemer.)

Vær rask å melde deg på… så er du sikker på å få plass…!