Kjøp redningsflåte via Oslo Seilforening

Postet av Oslo Seilforening den 9. Mar 2010

Oslo Seilforening kan nå tilby Unitor redningsflåter fra Wilh.Wilhelmsen Ships services til meget gunstige priser. Flåtene er ISO9650-1A og ISAF godkjente for havseilas.

Oslo Seilforening har fått muligheten av Wilhelmsen Ships Service å forhandle deres Unitor redningsflåter til en meget gunstig pris til våre medlemmer.

Flåtene er ISO 9650, 1A sertifiserte og godkjent av ISAF for havseilas. Disse er blant de beste på markedet, og er til og med selvopprettende.

For å få gunstigst mulig pris må vi bestille minimum 12 stk, og prisen for en 4 pers. flåte er kr. 11.500,- og en 6 pers. flåte kr. 13.375,- inkl. mva. og frakt.

Vi har lagt ut en brosjyre om flåtenher med ytterligere info.

Er du interessert i å kjøpe en slik flåte, så send en mail til post@osloseilforening.nosnarest(innen 1.april) så vil vi sette opp bestilling for levering før sommeren (ca 4 ukers levering).

Det er 3 års service intervaller på flåter, og service kan også gjøres via foreningen.

Dersom man ønsker festebrakett til flåte i koffert, så kan dette også skaffes for ca. kr. 2000,- og automatisk utløser ca. kr. 500,-