Arrangører til sesongens regattaer

Postet av Oslo Seilforening den 21. Mar 2012

Hei alle glade frivillige i Oslo Seilforening. Vi har i inneværende sesong behov for arrangør krefter til våre terminfestede regattaer.

Har du lyst til å være med å arrangere sesongens regattaer så ta en kikk her.

Hei alle glade frivillige i osloseilforening. Vi har i inneværende sesong behov for arrangør krefter til våre terminfestede regattaer.

- Bjørvikasprinten 1. mai. Dette er en lysregatta med start og målgang ved Operaen. Det er behov for 3 personer i startbåt. Samt 2 personer i bøyebåt.

- RS Feva og flerskrogs raid og baneseilas 12. og 13. mai. Lørdagen går med til en ferd rundt øyene i indre fjord, seilerne skal i land for ulike oppgaver. Søndagen er det baneseilas på bjørvikabanen. Det er behov for 3 personer i startbåt begge dager, Samt 6-8 personer til følgebåter begge dager. Lørdagen er det behov for 4 personer/ungdommer til poster rundt på øyene. I tillegg til dette er det ALLTID behov for gode vaffelstekere og ledige hender til å ivareta det sosiale.

- OAS Mesterskapet for en type kjølbåter 29. og 30. mai. Det er behov for 2 personer til startbåt og 2 personer til bøyebåt på tirsdag 29. mai. KNS dekker opp onsdag 30. mai.

- Finale skoleseilasene RS Feva 15. til 17. juni. Baneseilas bjørvikabanen. Det er behov for 3 stk personer til startbåt, og 4 personer til bøye og følgebåter. Her er behovet for noen gode vaffelstekere og miljøarbeidere også tilstede.

- NM i IF 17. til 19. august. Dette arr. Er det Dag Sem som holder i. Og jeg vet at en del av dere allerede har forpliktet dere til dette.

Det er mange plasser som skal fylles, og jeg håper at dere ser deres besøkelsestid og trår til der dere har mulighet. Det pleier å være veldig sosialt og hyggelig å arrangere. Spesielt er det gøy at vi har to arrangement rettet mot juniorer, slikt blir det ekte seilglede av. Så min bønn til dere er STILL OPP og vær med å bygge opp under vår idrettssatsning.

De aller beste intensjoner Alex Quirk, Idrettssjef.