Utsett av båter fra vinteropplag 21 - 22 april

Postet av Oslo Seilforening den 14. Apr 2012

Årets utsett av båter fra vinteropplag er helgen 21 - 22 april.

Vi starter utsettet begge dager kl. 09:00, og alle må være ute i god tid og sørge for at sin båt er klar.

Vi henstiller alle å klargjøre båtene sine i god tid, og at siste lag med bunnstoff skal påføres senest dagen før utsett.

Møt opp i god tid innen utsettet og sørg for at båten da er helt klar og blassen ryddig så utsettet går raskt, og at krybben raskt fjernes etter utsettet.

Vi regner med å få satt ut alle båter på hovedplassen frem til toalettbygget og svingen til den innerste grusplassen, samt veien ut mot marinaen allerede på tirsdag, og så resten av båtene på søndag.

Dugnaden er i år 28 april, og alle må  fjerne sine krybber og opplagsutstyr med en gang båten er satt ut. Alle krybber og presenningsstativ må merkes tydelig med navn og telefonnummer, og krybber som ikke er fjernet innen fredag vil bli kastet eller solgt på dugnaden lørdag 28 april, og båteier ilagt et tilleggsgebyr på kr. 500,-

Vi har ryddet bak garderober og kajakkhus, og lagt frem alt som ikke er behørig merket, og det av dette som ikke er merket tydelig og lagt tilbake vil også bli kastet / solgt.