Båtførerprøven intensiv kurs helgen flyttet til 15-17. mars

Postet av Oslo Seilforening den 21. Des 2012

Oslo Seilforening har også i år satt opp et båtførerprøve kurs. Pga lav deltakelse er kurset flyttet til helgen 15-17 mars. Kurset avholdes hos KNS i Huk Aveny 1. Det er fortsatt ledige plasser, så meld deg på nå og bli en sertifisert båtfører.

KNS er teknisk arrangør og kurset avholdes hos KNS i Huk Aveny 1. Det er fortsatt ledige plasser igjen på kurset, så benytt vinteren til å ”sertifisere” deg og bli en tryggere båtfører.

OS Medlemspris: kr. 1500,- (+ eksamensavgift til Norsk Test, kr. 604,- og eventuell bok, ”på rett kurs” kr. 280,-)

Dette er en flott mulighet til å møte mange OS medlemmer, og ”sertifisere” deg nå på vinteren, så kommer også våren og sommeren ”litt nærmere..”

Deltakere på ungdomsgruppa (over 14 år), arrangører til våre regattaer samt instruktører/hjelpeinstruktører til vannsportklubben kan få kurset til halv pris.

Meld deg på kurset ved å sende inn denne mailen med Navn, Adresse, Telefon, e-post og fødselsdato, samt betale inn kr. 1500,- til foreningens konto: 60010540081

Mer informasjon om kurset finner du her.

Det kan være lurt å være rask til å melde seg på, ettersom det er begrenset anntall plasser på kurset.