OS Hederstegn tildeles Bjørn Andersen!

Postet av Oslo Seilforening den 8. Mar 2013

Det er med stor glede at Oslo Seilforenings hederstegn tildeles vår kjære Bjørn Andersen.

Ettersom han for tiden er på cruise, ble tildelingen gjort på foreningens årsmøte i går, og selve overrekkelsen vil bli gjort ved en senere anledning.

Her er styrets begrunnelse for tildelingen:

•Han har hele tiden vært aktiv i foreningen, både som seiler i sin IF ”Caprifol”, og som forbundsdommer rundt om i forskjellige Norgesmesterskap og regattaer, og også i våre egne arrangement.
•Han har også representert OS i forskjellige fora som for eksempel Oslo& Akershus seilkrets og Dommerlauget og NSF domsutvalg
•Han er alltid positiv og hjelpsom, og en god representant for Oslo Seilforening som alltid sier ja og hjelper til.
•Han har vært medlem i foreningen siden 1988, og har således også 25 års jubileum i Oslo Seilforening i år.

Oslo Seilforening hederstegn tildeles Bjørn Andersen