Sommerleir på Lille Herbern

Postet av Oslo Seilforening den 19. Mar 2013

Oslo Seilforening arrangerer også i år en sommerleir for alle barn og ungdommer i foreningen mellom 7 og 15 år. (om du ikke er medlem så går det greit å melde seg inn sammen med påmeldingen, kr. 200,- for et års medlemskap..)

23 juni 2014 starter første uke av årets sommerleirer, med skreddersydd opplegg fra våre egne trenere. Det vil bli fokusert på seilglede, sosialisering, hygge og masse lek og moro.

Det er i år satt opp tre uker med sommerleirer, og du kan melde deg på direkte ved å trykke på lenkene under: (ikke åpnet for påmelding ennå.)

Sommerleiren Seilglede 1, 23. - 27. juni

Sommerleiren Seilglede 2, 30. juni - 4. juli

Sommerleiren Seilglede 3, 11. - 15. august

Prisen er kr. 2500,- for en ukes sommerleir, fra kl. 09:00 og 16:00 mandag til fredag inkl. lunsj.

Det er begrenset antall plasser, så ”første mann til mølla” gjelder.

Meld dere på her, så vil dere få tilsendt ytterligere informasjon nærmere leirstart.

Det blir aktiviteter innen seiling, bading, konkurranser og sosialt samvær.

Oslo Seilforening disponerer egne båter og utstyr: Optimistjoller, RS Feva joller, 2-Krona, Kajakker, Kano og Rumperister, så her finnes det masse muligheter for å utfordre og utvikle seg selv, alt i trygge omgivelser med god støtte fra erfarne trenere og på barnas egne premisser.

Det blir seiling, motorbåtkjøring, vannski, wakeboard,rumperister, bading, trampoliner, roing, sjøvettsopplæring, roing, padling med mer.

Det vil være to hovedtrenere, og minimum 1 trener per 7 barn. Samtlige som er trenere hele uken vil være habile seilere med erfaring som både trenere og regattaseilere og hovedtrenere vil ha utdanning fra Norges Seilforbund.

Mer informasjon med pakkliste og huskeliste vil bli sendt til dere på mail etter mottatt påmelding og registrering.

Meld dere på

Vi gleder oss!