Finansiering av prosjektet OS mot 2025

Postet av Oslo Seilforening den 28. Mai 2013

Foreningen jobber med fremtidige inntekter for å understøtte regulering og utbygging/oppgradering av bygningsmassen.

En av mulighetene for inntekter er sponsorrater knyttet til aktivitet, beliggenhet og idrett. Jeg er leder for en gruppe som skal jobbe frem en løsning i løpet av sommeren og høsten.

Jeg søker deg som har lyst til å bidra med tanker og ideer for å lage et konsept vi kan tilby profesjonelle sponsorer. Har du erfaring med denne type arbeid eller er kreativ, har du erfaring med markedsføring, kommunikasjon, events etc. vil du helt sikkert ha kompetanse vi trenger.

Dette er ikke et stort prosjekt, men en utvikling av ideer og presentasjonsmateriale som siden skal brukes for inn salg. Antar det blir 2-3 møter de neste 6 månedene og litt arbeid mellom møtene.

Ser frem til å høre fra deg!

Esben Keim, Formann Oslo Seilforening, esben@keim.no