Velkommen til Øyas Dag 23. juni!

Postet av Oslo Seilforening den 14. Jun 2013

Yoga for morgenfugler, moro for unga, klubbmesterskap RS Feva, Klubbmesterskap kjølbåter og sommerfest på Marinaen, vi drar i gang Øyas dag på selveste St. Hans i år!

Dagens starter med ”Yoga for morgenfugler” kl 10 på moloen, men Ann Kristin Jørgensen, som bringer Yoga til OS-folket for tredje gang i år. Du trenger ingen forkunnskaper for å delta, dette er kun en herlig strekk for å gi dagen en ekstra god start. Ingen påmelding, møt opp med løse klær tilpasset været + matte/ håndkle eller lignende!

Kl 11.00 er det skippermøte med praktisk informasjon og offisiell åpning av Øyas Dag, kaffe og vafler på Marinaen.

Kl 11.30 Basecamp for alle som ikke seiler mesterskap i RS Feva, aktiviteter for de minste, og jammen kommer Elias-båten likevel J. Voksne kan kaste seg med og prøve joller og kajakk. Rumperister og vannski er tilgjengelig for dem som er midt i mellom. Et team er på plass for å hjelpe.

Kl 11.30 Klubbmesterskap RS Feva, meld deg på HER, eller meld deg på skippermøte, Det skal være minst en junior under 18 år i båten. Seilasen går fra E-brygga eller nærliggende sted.

Kl 14.00 Klubbmesterskap kjølbåter. Starten går på Langøyenebanen, les seilingsbestemmelser og meld deg på HER.

Kl 12.30 Pølser på Marinaen

Kl 18.00 Midtsommerfest! Det serveres reker og skjell på Marinaen. Pris 150 for voksne, og kr 60 for barn under 16 år. Vi har reservemat for den som ikke spiser sjømat. Meld deg på og betal HER. Du tar med egen drikke. Det blir skattejakt for barna også i år, meld dem på her, så vi kan beregne ”skatten”!

Kl 21.00 Bålet tennes på Lunkeskjær!

Velkommen!