Team Asbjørg høst 2013

Postet av Oslo Seilforening den 4. Sep 2013

Her er litt info fra teamet, som nå også gjerne er med som mannskap på andre båter i regatta... For de som ikke vet det ennå er årets Team Asbjørg et ungdomsteam. Flesteparten av seilerne stammer fra ungdomsgruppa i foreningen i tillegg til et par utenfra. Seilernes alder spenner fra 14 år til 21 år og er både vært gutter og jenter. Dette lover bra både for expressklassens framtid, men også for at tilveksten av nye seilere og bidragsytere i foreningen er meget god. Til nå har 12 forskjellige ungdommer fått seilt Asbjørg enten i tirsdagsregattaer, Færderseilasen eller under Hankø Race week. Og det finnes ikke én regatta hvor det er mangel på mannskap om bord.

For mange er læringskurven bratt, både innen boathandling, men også innen regattaerfaring. Dette betyr at det begynner å bli et bra tilskudd expresseilere som gjerne stiller opp for de som har mangel på hender eller vekt en framtidig tirsdag.

Trenger du mannskap, ta kontakt:
Epost: erlend1501@gmail.com