Ønsker du å bli seildommer eller arrangør i foreningen?

Postet av Oslo Seilforening den 6. Des 2013

Oslo- og Akershus seilkrets arrangerer Dommer II og Arrangør II kurs i januar/februar 2014. Vil du være med på dette, ta kontakt med Jan Petter på post@osloseilforening.no.

Til alle seilforeninger i OAS

ARRANGØR II KURS - OSLO OG AKERSHUS SEILKRETS.

OAS arrangerer Arrangør II kurs lørdag  01. og søndag 02.februar 2014 på KNS klubblokale, Huk aveny 1, Sal A.

Eller:

DOMMER II KURS - OSLO OG AKERSHUS SEILKRETS.

OAS arrangerer Dommer II kurs lørdag 25. og søndag 26. januar 2014 i KNS klubblokale, Huk aveny 1, Sal A.

Kurset starter kl. 09.00 og avsluttes kl. 17.00 begge dager. Det vil være til sammen 16 ”skoletimer” og pauser.

Kurset er åpent for medlemmer av alle Kretsens foreninger som tilfredsstiller kravene til deltakelse. Kravene er at kandidaten har gjennomført NSF ”Dommer I/Arrangør I”-kurs eller tilsvarende. (Eller er erfaren seiler..)

Prisen for kurset er: kr. 1.000. pr. deltaker. Dette dekker instruktør, kursmanual, eksamen og diplom etter bestått kurs. (Dette betales av Oslo Seilforening mot at du er med og arrangerer eller dømmer kommende sesong)

Uteksaminerte dommere vil få gratis medlemskap i OAS Dommerlauget, Fra Dommerlauget vil man vil bli tildelt dommeroppdrag, man blir tilbudt faglig oppfølging og deltakelse i faglig nettverk. Det legges vekt på at første års dommere får oppdrag.

Påmelding: Gjøres gjennom egen forening til: Post@osloseilforeing.no innen den 8. januar 2014. Påmelding er bindende.

Egen forening står for at påmeldte kandidater tilfredsstiller kravene til deltakelse.

Betaling: Faktura sendes deltakers forening etter påmelding. Betaling pr. 15 dager

Praktiske opplysninger:

Ta med  REGELBOKEN(Kappseilingsreglene for 2013  2016), skrivesaker, matpakke og drikke.

Med vennlig hilsen

Oslo & Akershus Seilkrets