Velkommen til dugnad helgen 23 og 24 april kl 10:00 - 16:30 hver dag

Postet av Oslo Seilforening den 21. Apr 2016

Da står vårens vakreste eventyr for døren, nemlig dugnaden på Lille Herbern.

Årets dugnad går av stabel førstkommende helg 23-24 april, og vi holder på begge dager fra kl. 10:00 til 16:30

Som vanlig blir det en liten lunsjpølse midt på dagen, og middag til alle dugnadsdeltakere etter hver dag på restauranten. (Husk å få middagsbong ved ankomst)

Det er også i år mange gjøremål som skal utføres, alt fra raking på stranden, søplerydding, vask og polering av foreningens båter til til reparasjoner og maling av foreningens bygninger og gjerder på øya.

Dette er en av årets store høydepunkt, og fantastisk vakkert å se øya skinne igjen når dugnadshelgen er over.

Flytting av joller på land:
Alle som har hatt joller på land i hagen gjennom vinteren må innen lørdag morgen kl. 09:00 ha flyttet disse ut på grusplassen slik at vi kan få raket og ryddet i hagen.

Bortrydding av båtkrybber og opplagsstativ:
utAlle som har hatt båter i vinteropplag på øya må få fjernet krybber og stativ, og dersom disse skal lagres på øya må dette gjøres bak masthuset eller på høyden bak garderobene.Husk å merke alt tydelig med navn og telefonnummer, da det ellers vil bli kastet på dugnaden, og eierne sendt regning iht. priser vedtatt på årsmøtet.