Oslo Seilforenings Hederstegn tildelt Esben Keim og Dagfin Simonsen.

Postet av Oslo Seilforening den 4. Mar 2016

Vi gratulerer Esben Keim og Dagfin Simonsen med seilforeningens hederstegn som ble utdelt på foreningens årsmøte 3. mars 2016

Begrunnelsen for tildelingene finner dere her:

Dagfin Simonsen:

Styret har i år valgt å utdele foreningens hederstegn til en stor ressursperson i foreningen.

Bakgrunnen for tildelingen er:

Personen er et aktivt og synlig medlem i foreningen.

Personen er svært driftig, har mye glød og iver.

Personen er kreativ og kommer stadig med nye ideer og innspill.

Personen er svært opptatt av å forvalte øya vår og bidra til et godt miljø for alle som ferdes på øya.

Personen har vært medlem siden 2003.

Personen har bidratt 5 år i foreningens styre i forskjellige roller.

Personen har til en stor grad bidratt til suksessfull gjennomføring av mange arrangementer i foreningen og være en betydelig støttespiller for styreleder de siste 5 årene.

Personen har egen seilbåt i havnen og ferierer langs norske, svenske og danskekysten så snart det blir ferie.

Personen er initiativtaker og pådriver i OS mot 2025. Personen var pådriver for vinterleir for ungdommene i Middelhavet.

Personen jobber minst 50% stilling i foreningen uten ansettelseskontrakt eller mottar vederlag for arbeidet.

Det er en stor glede å takke for solid støtte innsats og engasjement – og en enda større glede å tildele hederstegn til Dagfin Simonsen.

Det er en stor glede å takke for solid støtte innsats og engasjement – og en enda større glede å tildele foreningens hederstegn.

På vegne av styret tildeles herved hederstegn til Dagfin Simonsen som et tegn på den ressurspersonen han er i Oslo Seilforening.

Esben Keim:

Styret har i år valgt å utdele foreningens hederstegn til nok en stor ressursperson i foreningen.

Bakgrunnen for tildelingen er:

•Medlem i 14 år
•Energisk herre med mange jern i ilden
•Brenner for nytenking og utvikling
•Er veldig systematisk og løsningsorientert
•Aktiv regattaseiler med flere NM medaljer og titler.
•Er Expresseiler og har vært med å bygge opp det gode Expressmiljøet på Lille Herbern
•Styremedlem siden 2007 og styreleder siden 2011 som nå har valgt å ta en pause fra styrearbeidet.

Vi vil takke for den solide innsatsen han har gjort i foreningen frem til nå, og det er med stor glede vi tildeler foreningens Hederstegn til Esben Keim.