Bli med som arrangør eller dommer i foreningen!​

Postet av Oslo Seilforening den 13. Nov 2015

Oslo Seilforening ønsker å få med så mange som mulig som arrangører og seildommere, og tilbyr derfor våre medlemmer å bli med på kurs i regi av Oslo og Akershus Seilkrets for å bli enten arrangør eller dommer.

OAS arrangerer i vinter både dommer og arrangørkurs (dommer 2 og arrangør 2) og dersom du er en normal seiler og har en generell forståelse av hvordan regattaer arrangeres og gjennomføres kan du være med på disse kursene.

Ønsker du å være med eller har spørsmål eller er usikker eller i tvil så kontakt gjerne Jan Petter på mail: post@osloseilforening.no, så kan vi finne ut om kurset passer for deg.

Informasjon om kursene finner dere her:

ARRANGØR II kurs - OSLO OG AKERSHUS SEILKRETS (OAS)

I 2016 arrangerer OAS ARRANGØR II Kurs lørdag 06. og søndag 07. Februar

Sted: KNS, Sal A, Huk Aveny 1, Bygdø, Oslo

Kurset starter kl. 0900 og avsluttes kl. 1700 begge dager. Det vil til være til sammen
16 ”skoletimer” iberegnet pauser.

Kurset er åpent for medlemmer av seilforeninger tilsluttet Norges Seilforbund.
Kursdeltagerne meldes på av sin egen forening. Normalt er det seilforeningen som dekker kurset og det er de som blir fakturert. Deltagere fra OAS har fortrinnsrett ved fulltegnet kurs.

Prisen for kurset er kr. 1.200.- pr. deltaker. Dette dekker instruktører, kursmanual, eksamen og diplom etter bestått kurs.

Påmelding:
Gjøres gjennom forening til: Marit Kuhle, kuhlemarit@gmail.com innen 15.12.2015. Påmelding er bindende.
Egen forening er ansvarlig for at påmeldte kandidater tilfredsstiller minimumskravene til deltagelse. Minimum: 9 deltagere for å arrangere kurs.

Betaling: Faktura sendes deltakers forening etter påmelding. Betaling pr. 15 dager.

Våre instruktører er: Espen Kuhle og Truls Baklid, begge er farne seilere, arrangører og dommere med mange års praksis til sammen.

DOMMER II kurs - OSLO OG AKERSHUS SEILKRETS (OAS)

I 2016 arrangerer OAS DOMMER II Kurs lørdag 23. og søndag 24. januar.

Sted: KNS, Sal A, Huk Aveny 1, Bygdø, Oslo

16 ”skoletimer” iberegnet pauser.

Kurset er åpent for medlemmer av seilforeninger tilsluttet Norges Seilforbund.

Påmelding:

Våre instruktører er: Truls Baklid og Espen Kuhle, begge er farne seilere, dommere og seilere med mange års praksis til sammen.

Praktiske opplysninger:
Ta med REGELBOKEN (Kappseilingsreglene for 2013 – 2016),
skrivesaker, mat og drikke.
kaffe og te sørger vi for.
NB: se også OAS’ hjemmesider: www.sites.google.com/site/osloakershusseilkrets/home

Oslo og Akershus Seilkrets
Marit Kuhle