Bruktmarked med unik samling seiltøy etc. fra bl.a. OL og Americas cup på Lille Herbern i morgen 8. oktober fra kl. 16:00 - 17:30

Postet av Oslo Seilforening den 7. Sep 2015

Vår internasjonale dommer Marianne Middelthon har av forskjellige grunner sett seg nødt til å ‘rydde opp’ I sitt meget spesielle kleslager. Det gjør hun ved å gi medlemmer av Oslo Seilforening – og andre seilinteresserte – en mulighet til å ‘overta’ noen av disse klenodiene.

Her er det snakk om masse helt unike klesplagg og det meste i veldig god kvalitet. Det er mengder av plagg fra America’s Cup (Marianne har vært med på mange utgaver – bade som dommer og som regelekspert) – det er plagg fra de fire siste olympiske leker og masse masse mer.

I tillegg til de avbildede plaggene er det flere belter (igjen fra AC og fra flere klubber rundt I verden), en del seil DVDer, en mengde langermede trøyer, flere ‘tynne’ jakker fra diverse OL, en stor bunke med uåpnede trøyer og skjorter – pluss et helt vilt antall capser fra nær og fjern.

Marianne håper at noen av dere er villige til å gi noe penger for de beste plaggene – men synes også det er hyggelig hvis noen kan ha glede av dem uansett….

Klærne blir lagt frem før tirsdagsseilasen i morgen tirsdag 8/10 fra kl. 16:00 til 17:30, så kom å skaff deg noen flotte klenodier.
Penger man ønsker å betale for dette kan betales direkte til Mariannes konto: 16271351570

Her er noen få smakebiter av hva som finnes, men det er myyye mer :)