Overgang til nytt medlemssystem og purring av innbetalinger.

Postet av Oslo Seilforening den 29. Jun 2015

Medlemsnett
Som et resultat av at NIF har valgt å legge ned det gamle medlemsregisteret vi til nå har benyttet oss av, har Oslo Seilforening nå valgt å gå over til et nytt system som heter Medlemsnett.

Oslo Seilforening er nå midt i overgang til dette systemet, og har derfor akkurat oversendt alle våre utestående saker til vår samarbeidspartner Galant inkasso, så de kan purre opp disse for oss.
Dette er altså ikke sendt til inkasso, men en purring/betalingsvarsel på ubetalt kontingent.

Disse sendes i posten i dag, så de som ikke har betalt årets kontingent vil ha det i posten en av de nærmeste dagene.

Ettersom vi bytter medlemsregister og innbetalingssystem ber vi deg derfor om å betale direkte til Galant, så videreformidler de dette til oss.