OS kalender 2023 - flere igjen

Postet av Tilo Pfleger den 8. Des 2022

Oslo Seilforening lanserer OSLO SEILFORENING KALENDER 2023 med noen av de fineste bildene fra årets seilsesong.

Kalenderen er 160x195mm (BxH) og passer utmerket i kjøkkenet, gangen, stua, på ditt kontor/ skrivebord eller i båten. Kalenderen kan også bli en fin gave under juletreet. :)

Du kan klikke deg gjennom hele kalenderen i liten oppløsning HER.

Kalenderen koster 220kr og kan hentes på egen hand på Lille Herbern/ ferge brygge på landsiden.

Detaljer om betaling med VIPPS finner du ved hentested (plastboks i søppelstativ).

Vi håper at tilbudet faller i smak. Skulle du fremdeles være på utkikk etter julegaver, her er noen tips fra oss:

FORENINGSKLÆR

Oslo Seilforening tilbyr seiljakke, flis genser, t-skjorte, lue og buff via vår samarbeidspartner BEST MARIN.

Kjør gjennom butikken i Skøyen/ Hovfaret eller tar direkte kontakt med butikken.

SEILKURS

Vurderer du å gi et seilkurs som julegave?  Tilbud om voksenseilkurs, sommerleir og seilcamp i 2023 publiseres på hjemmesiden innen lørdag 17.desember. Følg med på nettsiden.

Seilerhilsen Oslo Seilforening

Ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål.
Epost: idrett@osloseilforening.no - mobil 954 43 87