SEILCAMP FOR UNGDOM - nytt logo + noen ledige plasser igjen

Postet av Oslo Seilforening den 31. Mai 2022

I 2021 etablerte Oslo Seilforening Seilcamp for ungdom med stor suksess. Derfor har vi forankret seilcamp fast i våre sommeraktiviteter og har gleden til å kunne presentere nytt logo i år. Samtidig arrangerer vi seilcampen for første gang i fire av ferieukene!

Det er allerede mange påmeldte ungdommer og vi gleder oss til oppstart om drøye to uker. Det er fortsatt noen ledige plasser igjen i uke 25, 26 og 32 og vi håper at flere ungdommer vil være med og vil prøve seg på seiling i kjølbåt av type Albin Express.

Vi vil sette pris på om dere anbefaler tilbudet videre og tipse deres venner, bekjente og jobbkolleger om dette fantastiske tilbudet for ungdommer mellom 13 og 16 år.

Mer informasjon og påmeldingslink finner dere her.

Dessuten har vi også noen ledige plasser igjen i ungdomsgruppa som seiler hver torsdag i tomannsjolle RS Feva og forskjellige andre båter. Bli med hvis det frister med å komme ut på sjøen og om du vil lære deg å seile. Både nybegynner og ungdommer med seilerfaring er velkommen!

Ungdomsgruppa på torsdager klk.17:30-20:30

Ta gjerne kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål. E-post idrett@osloseilforening.no, mobil 954 43 873