Vellykket Pinseleir i Oslo Seilforening

Postet av Oslo Seilforening den 23. Mai 2021

Pinselørdag avholdte Oslo Seilforening sitt eget pinseleir siden korona restriksjoner umuliggjorte deltagelse i Tønsberg i år.

I varierende vær møtet mange deltagere av alle barn- og ungdomsgruppene i foreningen opp. Trenere delte ut "Lille Herbern " skattekort og inviterte til rebusløp på land og til sjøs. Oppgaven var å finne bokstavene til et seilrelatert ord så rask som mulig.

Etter en leterunde på land, rigget alle opp båtene og seilte ut for å plugge opp bokstavene som var festet til bøyer hvor enn mer og mer løyende vind stilte kreative seilutfordringer.

Så pakket vi ut den første av de 4 nye Optimistene og prøveseilte forpakningen. Ettermiddagen blir avrundet med pølser, vafler, is og premieutdeling.

Takk for en flott og morsom dag med engasjerte trenere som stilte opp!